Bewijzen van Schepping

Lieve vrienden,

Medië-Perzië tour uitgesteld

Met pijn in mijn hart moet ik jullie mededelen dat de eerstvolgende nieuwe tour die ik eind april zou gaan houden, namelijk de Medië-Perzië tour van 30 april, wordt uitgesteld. 

Alle al geplande bestaande tours gaan gewoon door

Ik ben van plan alle bestaande tours waar jullie je misschien met vrienden/de hele gemeente/familie voor hebben opgegeven nog gewoon te houden op de al afgesproken datums. 

Dit betekend zeker niet dat ik ga stoppen met het geven van tours of zo iets, maar ik ga komende tours wat ruimer inplannen met her en der eens een week een keertje geen tour. Gewoon om even op adem te kunnen komen. 

Tour over de schepping

Verder heb ik besloten om de tours van de 8 wereldmachten wat op te schuiven ten faveure van een ander onderwerpen waar ik ook heel graag een tour over wil gaan houden: 

  • Speciale tour #4: “Bewijzen van Schepping zijn overal om ons heen te zien”

Ik heb de afgelopen jaren heel wat publicaties van ons, maar ook boeken uit wereldse bronnen, doorgenomen over dit onderwerp. Deze week heb ik een aantal boeken gedoneerd gekregen (de bovenste 2 op deze stapel, waarvoor dank 🙏) die ik ook goed kan gebruiken bij het maken van deze nieuwe tour.

Een stapel boeken, over Schepping tegenover Evolutie

Conclusie

De komenden twee maanden geef ik nog steeds mijn Engelse en Nederlandse tours zoals afgesproken. De enige tour datum die komt te vervallen is die van Medië-Perzië op 30 april. Dit wordt dan mijn eerste “vrije” weekend in ik-weet-niet-meer-hoe-lang. 

En ik ga rustig bovenstaande boeken doornemen om een nieuwe leuke frisse tour over de schepping te kunnen geven waar jullie je nu al voor kunnen opgeven.

Ik hoop jullie allemaal snel weer te kunnen zien,

Groetjes,

Jan Romme

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag